Een zonnig koninginneweekend in Neuvelle - Reisverslag uit Neuvelle-lès-Voisey, Frankrijk van Ellis - WaarBenJij.nu Een zonnig koninginneweekend in Neuvelle - Reisverslag uit Neuvelle-lès-Voisey, Frankrijk van Ellis - WaarBenJij.nu

Een zonnig koninginneweekend in Neuvelle

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

30 April 2012 | Frankrijk, Neuvelle-lès-Voisey

Een kort maar krachtig bezoek aan Neuvelle en nu is het huis zomerklaar! De vloerbedekking ligt er strak in, het eerste gras is gemaaid, de geraniums staat weer in de bak voor het huis en in de borders staan mooie petunia's. Geen stokroos heeft de winter (of ander menselijk ingrijpen?) overleefd, behalve twee vergeten exemplaren op een verstopt plekje. Ook de blauwe regens hebben de kou niet doorstaan. De sering gelukkig wel en ook de druif staat volop in knop, net als de rozen. De rozenboog heeft een anker gekregen en staat nu stormvast in de tuin. We hopen op een mooie zomer!

• 01 Mei 2012 - 09:20

Trudie:

Dag Ellis,

Inderdaad: kort, krachtig, heftig!
    De rozenboog zal je straks wel goed doen ondanks poeslief!

• 06 Mei 2012 - 13:10

Ingrid:

Leuk om weer post uit/over Neuvelle te lezen! Ik hoop op veel zon voor jullie dit seizoen!
    Knuffel!
    Ingrid

• 09 Mei 2012 - 19:04

Melanie:

Hallo allemaal,
    Wij gaan deze zomer op vakantie naar Neuvelle les Voisey, niet naar het huis aan Rue du Pont nummer 9 overigens!
    Ik ben erg benieuwd naar dit, zo ik begrepen heb, rustige dorpje.
    Misschien tot ziens,

Groeten! Melanie