Strak vloertje! - Reisverslag uit Neuvelle-lès-Voisey, Frankrijk van Ellis - WaarBenJij.nu Strak vloertje! - Reisverslag uit Neuvelle-lès-Voisey, Frankrijk van Ellis - WaarBenJij.nu

Strak vloertje!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

23 April 2012 | Frankrijk, Neuvelle-lès-Voisey

Dit zijn nou de klussen waar ik van hou! Zichtbaar resultaat en snel. Vrijdagochtend zijn de mannen vertrokken, zaterdag de vloerbedekking gelegd en zondagmiddag 5 uur weer thuis. Er is nog wel 'een vrouwenhand' nodig om de plooien weer wat glad te strijken aldus de mannen. Daar lijkt het inderdaad op! We zullen het zien, met mooi weer zijn we er het aankomende weekend en dan maar eens flink wapperen met stofdoeken en sopjes. Op de foto ziet het er strak uit en ik ben er wel blij mee geloof ik! In de voor- en achterkamer ligt nu grijs/bruin sisaltapijt en voor de keuken is uit praktische overwegingen een stukje vinyl gelegd. Met dank aan onze buurman de tapijtlegger!

• 23 April 2012 - 13:04

Trudie:

In de eerste plaats hoop ik voor jullie op mooi weer
    en dan maar vrolijk wapperen met een stofdoek etc.,
    wij laten hier de vlag wel wapperen!

• 24 April 2012 - 08:28

Moeders:

ziet er goed uit. Nu de werksters nog aan de gang. Zullen de mannen dan net zo enthousiast reageren? Hope so!